Terug naar Frankrijk

Raar, dat is het eerste wat in mij opkomt. Terug in Frankrijk. Heerlijk om weer te zijn. Het voelt wel gek, weer vier maanden weg van thuis en mijn vrienden.

De afgelopen dagen vooral bezig geweest met afscheid nemen, iets wat ik totaal niet leuk vind. Het liefst stel ik het zo lang mogelijk uit. Maar helaas, het moet gebeuren.

Afgelopen maandag ‘nog even' naar de kaakchirurg geweest. Afgelopen stage erg veel last gehad van mijn verstandskies. De chirurg heeft ze er beiden aan de linker kant er maar uitgehaald. Dag verstandskiezen!

Ook moest ik afscheid nemen van de tennis. Dinsdag was ik geweest, mijn trainer zei dat ik eigenlijk moest afsluiten met champagne. Woensdag, mijn laatste training. En zoals ik had beloofd, met een fles champagne onder mijn arm heb ik afscheid genomen bij de tennis. Dag tennis!

Donderdag was mijn laatste werkdag bij de bioscoop. Best een dubbel gevoel. Erg rustig, want ja in Nederland is het ook gewoon tropisch warm. Niemand in de bioscoop dus mocht ik wat laatste dingen voor mijn stage kopen. Na enkele grapjes van mijn collega's, fijn, ging ik met de traantjes rollend over mijn wangen naar huis. Dag bioscoop.

Donderdagavond ook nog gezellig met wat vriendinnetjes van de tennis wat gedronken in de stad, met een lief afscheidscadeautje. Aan het eind van de avond stroomden de tranen over mijn wangen. Dag lieve vriendjes!

Vrijdag nog lekker taartjes gegeten en een heerlijke lunch gehad in de stad. Natuurlijk ook weer afscheid. Pijnlijk, weinig tranen. Ook moesten mijn werkblousjes ingeleverd worden. Veel te lang blijven hangen. Omdat het zo gezellig was, de koffer was toch al half ingepakt! Op naar oma, om daar ook nog afscheid van te nemen.

Als laatst nog een verjaardagsfeestje, helemaal kapot van al het afscheid nemen, tussendoor gehaast mijn koffer inpakken ben ik toch maar gegaan. Natuurlijk is het altijd leuk en gezellig, en wil je niet weggaan. Maar om niet helemaal als een zombie te vertrekken, ben ik toch eerder weggegaan dan dat ik zou willen. Dat lieve vriendjes!

Nu zit ik hier, in het hotel waar we vroeger ook altijd verbleven als we op vakantie gingen naar Zuid-Frankrijk. Heerlijk gezwommen omdat het hier super warm was. Lekker een wijntje gedronken. Morgen zijn we van plan rond 9'en weer te vertrekken. Dan ben ik rond 3 uur op mijn stage camping. Ik ben benieuwd, en erg gespannen.

Mochten jullie me kaartjes willen sturen:
Camping Mar I Sol
t.a.v Laura Westerhof
Boulevard de la Plage
66440 Torreilles
Frankrijk

En gekke smsjes of telefoontjes mogen weer naar mijn Franse nummer:
0033 6 89 86 28 27

Dikke kus

Reacties

Reacties

Nienke

Hee Lau! Ik heb je niet echt meer gesproken, maar ik wens je super veel plezier de komende tijd in France. Heel veel succes met je stage. :) Nu nog even genieten van het samenzijn met je ouders en het niet hoeven werken. Enjoy meis! Ik ga je volgen op je blog. Liefs Nienke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!