De tijd tikt weg...

De laatste schooldag is al ver achter mijn rug, dat betekent dat mijn stage steeds dichterbij komt. Nog maar 21 dagen en dan rij ik met mijn ouders richting Frankrijk. Afgelopen donderdag kwam het feit dat we op stage gaan wel erg dicht bij. Het afscheid van Hannah op Schiphol.

Als eerst vertrok zij richting haar stage adresje. In Amsterdam heb ik ook afscheid genomen van de rest van mijn klas. Heel raar om te bedenken dat je met de mensen waar je een heel jaar mee naar je stage toe werkt, nu bijna een half jaar niet ziet. Straks wanneer we weer terug komen hebben we allemaal een nieuwe ervaring erbij, die we allemaal kunnen delen, maar toch ook weer andere verhalen hebben.

Op Woensdag 18 mei vertrek ik dan, als laatste van mijn klas, richting mijn stage adresje. Vandaag heb ik met mijn stagebegeleider vanuit Vacansoleil contact gehad, en de laatste puntjes over mijn stage op de I gezet. Als het goed is, is nu al het papierwerk geregeld. Het enige wat nog geregeld moet worden is een hugekoffer waar al mijn spullen inpassen. Gelukkig heb ik hier nog 21 dagen voor.

Voor de mensen die mij op mijn stage adresje willen opzoeken, een briefje of iets anders willen sturen, hierbij het adres:

Camping 'Le Ruisseau'
Rue Burruntz
Route d'Arbonne
64210 Bidart
Frankrijk.

In de 21 dagen ga ik nog lekker veel feesten, gezellige dingen en tennissen. Dus waarschijnlijk zie ik jullie allemaal nog wel binnen die 21 dagen!

Heel veel liefs!

Reacties

Reacties

Floris

Dat deze reactie je stage nog maar leuker mag maken

Yellow Niels

Ook ik volg je!

Kelly

Dat deze reactie je blog nog maar leuker mag maken!

Kelly

En ik blijf je volgen lieve Lau :D ook zeker in de komende 3 weken!!!

Mariska

Heeel veel succes en plezier!
je verdient het na al je harde werken!

dikke kus.

Anti Ajaxied in ajax shirt :S

Dat men het maar even mag weten, Laura word ook wel...................................................................................L A U P I E genoemd

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!