Eindelijk!

Na heel lang wachten, is het dan eindelijk zo ver. Mijn stageplek is bekend! En de reis gaat naar ...... Viva La France! (Helaas voor mijn klasgenootje Simon, niet bij hem op de camping!)

Voor ruim 4 maanden ga ik naar camping Le Ruisseau des Pyrénées in het zuidwesten van Frankrijk. Voor deze tijd verblijf ik hier en verzorg ik onderandere de animatie op deze camping.

Nu zijn jullie allemaal vast benieuwd waar ikheen ga. Jullie kunnen kijken op DEZE website. Dit geeft een klein beeld van hoe mijn camping er uit ziet.

Nu klinkt het allemaal relaxt, lekker op stage naar het buitenland. Maar er moet een boel gebeuren kan ik jullie vertellen! Via deze blog probeer ik jullie tijdens mijn voorbereidingen en tijdens mijn stage op de hoogte te houden van alles wat ik ga doen.

Reacties

Reacties

Jordy Huisman

Hey Laura! Gefeliciteerd met je stageplek, je gaat het daar vast super naar je zin hebben! Is dit btw ook niet de camping waar jullie vaak op vakantie heen gaan? Ik wacht nog in spanning af waar ik heen mag, en daarna idd ook nog vééél regelen. Wanneer ga je nu precies weg? X

Laura Westerhof

Hey Jordy!
Dit is een hele nieuwe camping voor mij, weet dus nog helemaal niets van die omgeving of wat dan ook! ;)
Ik ga denk ik de 16e of 17e weg. Doe er wel 2 dagen over om met de auto te komen, en wil er wat eerder zijn. Denk dat ik voor die tijd nog wel even een afscheidsborrel geef ;)

Jordy Huisman

Oké, spannend! Een afscheidsborrel moet er sowieso komen;) Ga je de 16de/17de April of Mei weg? X

Laura Westerhof

Mei pas! Dus kan nog lekker 5 keer meedoen met de competitie!! =D x

Cheryl

Lieve Lau wat gaan we je allemaal missen! gelukkig hebben we nog een aantal hele leuke wekend voor de boeg:) en ik ga je zeker weten volgen.

dikke kus!
xxxx

Joost

Succes! Enne, voor die tijd wel beetje Frans leren he! Tis vive le France, al ben ik het daar niet altijd mee eens ;)

Nadia

@ Joost; het is echt LA France hoor :P

En Lauratje, zoo leuk he! Je gaat vast een super leuke tijd tegemoet. Ik ben in juli ook nog in Frankrijk voor een weekje, misschien dat ik nog wel even kom buurten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!