Voor de tweede maal!

Daar gaan we weer. Op naar een nieuwe zomer, een nieuwe stage.

Het is bijna niet te bedenken dat ik vorig jaar rond deze tijd zo gespannen was, en nu zo relaxt. Een tweede stage, voor de tweede keer naar Frankrijk. Ik ben er bang voor, maar heb er ook veel zin in.
Bang voor het onbekende, gaat het net zo leuk worden als mijn eerste stage, hoe zijn mijn mede stagaires, hoe is het personeel daar, wat moet ik allemaal doen. Dingen waar ik me waarschijnlijk onnodig bang voor maak.

Over precies 2 maanden is mijn eerste stage dag. In de Franse zon, op Camping MarI Sol. Een paar dagen van te voren vertrek ik, samen met mijn ouders, op weg naar de Franse zon. Het plan is dat mijn ouders enkele dagen op mijn camping verblijven en daarna doortrekken naar het noorden, naar de Ardèche waar wij altijd vakantie vierden.

Ik heb er ongelovelijk veel zin in. Net zoals vorig jaar zal ik jullie proberen op de hoogte te houden van alles wat er zich afspeeld, en alles wat ik leer.

Een hele dikke kus.

Reacties

Reacties

Rianne

He, klasgenootje van me zat daar vorig jaar, leukee camping, veel plezier!

Lotte H.

Jaa! Ben benieuwd naar je nieuwe verhalen:D Gaat vast net zo leuk/nog leuker worden als/dan vorig jaar!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!