Dag vertrouwde vrienden, hallo nieuwe vrienden.

Een lange week, erg lange week. Wat deze week nog moeilijker maakte waren de onmenselijke temperaturen van boven de 40 graden. Echt niet grappig om daar in te werken.

In deze week ging een van de Keycampers weg. Paul, mijn grote broer. Elke keer als er wat was met mij, kon ik naar hem toe om met hem te praten. Erg fijn. We zouden de avond voor zijn vertrek met een groep uit eten in het restaurant en daarna naar de bar. We wilden niet met lege handen aankomen. Op mijn vrije ben ik druk geweest met het organiseren van een cadeau.

In de receptie vroeg ik om een ‘Ruisseau' t-shirt. Iedereen mocht hier op schrijven, een leuk verhaaltje of een herinnering. Uiteindelijk is hij super gaaf geworden. Iedereen had er op geschreven. Hij was er super blij mee. De avond was ook echt super geweldig. Iedereen was zo vrolijk, en stortte aan het eind van de avond in. Bij de speech van Paul.

De ochtend was moeilijk. Stella was de avond ervoor zo dronken dat ze alles kwijt was geraakt. Haar telefoon lag bij Steef, haar zippo lag ergens tussen de bar en Steef, haar sigaretten had weer iemand anders. In de morgen moest ik haar wekken. Ik heb me kapot gelachen, ze was gewoon inslaap gevallen op d'r bed, met haar kleren aan. Je moet je dus nagaan hoe moeilijk het voor haar was om te werken in de receptie.

Vrijdag, in mijn middag pauze, hebben we paul uitgezwaaid. Per auto ging hij weg. Laura was natuurlijk weer aan het huilen, hoe kan het ook anders. Dag grote broer, succes in de grote mensen wereld. Gelijk daarna ben ik in mijn bed gedoken, opzoek naar meer slaap!

Diezelfde avond heb ik kennis gemaakt met ‘de nieuwe Paul'. Oké, ze is aardig, maar nadat we een paar drankjes hadden gedaan tot 22.00 uur dacht ze dat al een zware avond was. Arm meisje, dan heb je de zaterdag avonden nog niet meegemaakt hier...

25 juni was het tijd voor Courier Christmas. Een heerlijke maaltijd gegeten en we hadden lootjes getrokken, je moest dus ook een cadeautje kopen. Ik had Rob, gelijk had ik al een idee. Iedereen is namelijk aan het hamsteren op andermans kleding. Ik heb Vacansoleil kleding en Les Castels kleding. En ik vond nog in de kamer naast die van mij Canvas kleding. Ik ben dus een ware verzamelaar geworden. Met kerstmis heb ik dus mijn pet met overgebleven drop en een mok gegeven aan Rob.

Afgelopen weekend was het ook onmenselijk warm. De temperaturen stegen boven de 40 graden. Op zondag heb ik dus mijn dag doorgebracht in de zee. Heerlijk. De golven waren perfect, en daarna lekker in de schaduw opdrogen, wat niet lang duurt.

Deze week ben ik begonnen in de bar. Eigenlijk is het net als bardienst draaien op de tennisvereniging, alleen alles staat op een andere plek, en gaat nu in het frans of in het engels. Vanavond start ik in het restaurant, ben benieuwd hoe dat wordt. Ik heb geen flauw idee wat ik er van moet verwachten. Ik werk onder Xavier, mijn huisgenootje. Ik ben benieuwd, ik heb het naast werk altijd heel gezellig met hem. We kletsen heel veel, maar weet niet hoe hij is op werk gebied. We zullen het wel zien.

Vanaf vandaag wordt het ook drukker in het Witte Huis. Stella moest onverwachts een andere slaapplek vinden. Maar er zijn geen kamers meer over in het huis, alle kamers zijn vergeven, ze slaapt nu bij Steef in de tent. Steef vertikt het namelijk om in zijn tent te slapen. Hij slaapt in zijn VW-busje. Stella woont nu dus in de tent, Chaffika is voor de 3e keer verhuisd.

Het hoogseizoen komt eraan, en dat merk je aan alles. Overal wordt de laatste hand aan gelegd. De camping is er klaar voor. Ik ben er klaar voor! Let's bring in the summer!

Reacties

Reacties

Jan Westerhof

Nou Laura, dat gaat lekkker. Ik hoop dat je het een beetje kunt volhouden. Leuk dat je nu ook in de bar en het restaurant mag werken. Zo komt ook het werk/stage gedeelte ook nog mooi op zijn pootjesterecht.
Morgen heeft Karen haar diploma uitreiking. Om 15 uur 's middags. Dus daar gaan we dan naar toe.

Groetjes,

Paps

Kyra

Wat een avonturen. Zo mooi wat je in je andere blog geschreven had, dat je nu zonder ouders en vrienden zo ver weg zit. Want logeren in Zeeland kon ook niet ;). Maar binnenkort komen wij weer richting de Veluwe. Mijn vader werkt in Nunspeet en gaat daar nu voor vast werken, dus gaan we verhuizen.
Heel veel succes en plezier met je stage nog.

Patricia

Hoi Laura, heb je website toevallig op het internet gevonden. Ik, mijn man en dochter Tiany van 6 komen op 15 aug 2011 naar de camping voor 2 weken met Vacansoleil (we zitten in een Bali caravan)- hopelijk gaan we elkaar daar ontmoeten ! alvast de groeten van ons drie ! ps : wij komen uit Belgie, Antwerpen

Laura

@ Patricia
Wat grappig. Zoals je al aan mijn verhalen kunt lezen. Het is hier super mooi, zowel op als om de camping! Ongelofelijk. Steef, de Nederlandse beheerder, heeft alles goed onder controle. We komen elkaar vast tegen. Ik ben het enige blonde meisje wat voor de camping werkt.
Tot 15 augustus dan maar!

patricia

inderdaad zeer grappig Laura ! tot gauw !

ps : mijn dochter heeft ook heel lang blond haar....

tot 15 augustus met hopelijk nog veel zon !

Alma Westerhof

Wat leuk al die berichten! Maar ook de berichten van anderen: van Kyra en van Patricia. Patricia en Laura, drinken jullie die dag (15 aug.) een glaasje op mij - ik ben dan nl. jarig! Proost alvast!

Groeten,
Alma (je moeder)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!