Eindelijk, mooi weer!

Het mocht even duren, maar ook hier is het nu zo goed als zomer. Heerlijk! Hier heb ik goed gebruik van kunnen maken op mijn vrije dag! Genoten heb ik.

Veel te laat werd ik wakker door de mensen die in mijn keuken tussen de middag eten. Snel naar de wc, daar kwam ik James tegen. Ook hij had een vrije dag. Samen hebben we besloten dat we er maar samen op uit zouden gaan. Met de bus naar Anglet en Byonne.

Hier werkt het openbaarvervoer echt super goed. Geen kwaad woord daar over. Ik loof deze mensen zelfs. In Apeldoorn betaal je voor een 1 uur kaartje € 1,-. Hier betaal je voor 24 uur maar liefst € 2,-. Een giller dus. Na ruim een uur in de bus te hebben gezeten, gekletst over van alles en nog wat hebben we heerlijk geshopt. Nou ja, eigenlijk meer een beetje rond gekeken wat er allemaal te doen was.

Van alles hebben we gezien, en we zijn gestopt bij een Irish Pub. Hier verkochten ze een Sieder waar James helemaal gek op was. Samen hebben we aan een tafeltje aan de weg dit opgedronken. Tegelijk heb ik hem wat moed ingepraat. Hij heeft niet echt een hoog zelfbeeld van zichzelf. Hij wordt een beetje uit de groep gegooid.

Na nieuwe sandalen gekocht te hebben en nieuwe slippers voor James zijn we maar weer terug gegaan. Weer een lange reis terug. Maar gelukkig valt er nog wat te zien. Die huizen hier zijn zo anders, en zo mooi. Genieten geblazen.

De volgende dag tijdens mijn werk kwam Angelique, hoofd van de bars en het restaurant langs. Zij vroeg of ik kon helpen komende zaterdag bij het feest wat georganiseerd werd. Ik moest dan mensen enthousiasmeren om te dansen. Geen probleem, ik wou wel. Enig nadeel. Ik maakte dan wel een hele lange dag. Die zorgen waren voor later.

Na een depri avond gehad te hebben in de bar bij Audrey, hadden we besloten dat we samen het er maar eens van zouden nemen. Lekker uit eten in Biarritz. Zo gezegd zo gedaan. De volgende dag zaten wij in een chinees restaurant met uitzicht op de zee. Heerlijk, hoe je van die kleine dingen kunt genieten.

Samen met Audrey hebben we het over van alles gehad, vooral over het feit dat ze net haar relatie had beëindigd. Met een jongen van de camping. Dat betekent dus, moeilijk. Je ziet elkaar hier dagelijks. Soms tot vervelends toe. Na een heerlijk diner hebben we over de boulevard gelopen, hebben een super lekker ijsje gegeten, en zijn daarna weer huiswaarts gekeerd. We moesten het ook niet al te laat maken, zaterdag kwam eraan!

Er gingen veel mensen weg, en er kwamen weer 100 mobils aan. Dat betekent dus goed organiseren. Al die Mobil Homes moeten natuurlijk wel schoon zijn. Mensen kwamen in de morgen aan, die hadden pech, nog geen schone Mobil. Die moet je vertellen dat ze later maar terug moeten komen. Niet fijn om dat te vertellen.

Ik was om 19.00 uur klaar bij de receptie. Als een gek moest ik naar de andere kant van de camping. Daar moest ik helpen bij het klaarmaken van alle spullen voor de disco avond. Deze werd georganiseerd voor een groep van 80 mensen die op vakantie hier zijn. Veel om uit de kast te trekken hadden ze niet. Want er was geen budget. Hiep-hoi.

Uiteindelijk werd het een geweldige avond. Heerlijk om de hele camping bij elkaar te zien. Iedereen was er gewoon. Behalve die groep van 80 mensen waar we het voor georganiseerd hadden. Maar dat mocht de pret niet drukken. Zie voor de foto's mijn Facebook!

Ik was aan het dansen met alle kleine kinderen. Iedereen vond het me prachtig. Net als mijn oranje/roze jurkje. Ik werd er door veel mensen op aan gesproken. Soms mag dat, en dan voel je je een stuk beter. Wat een jurkje al wel niet met je avond kan doen!

Reacties

Reacties

Nienke

Hoi lau,
Ik word helemaal blij van je verhaal. Volgens mij begin je je steeds meer thuis te voelen. Leuk dat je voor dat feest werd gevraagd. Ze beginnen door te krijgen dat ze een goede aan je hebben. Leuk lau. Zet um op. Geniet van t weer en tot mails! p.s. las net kaartje.van je ouders. Die vermaken zich ook wel in Engeland. Leuk!

Laupie

Klinkt allemaal al weer een stuk beter! En ik hoop dat het nog alleen maar leuker mag worden!
Veel plezier nog laupie! We blijven je volgen!
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!