BBQ tijdens een weer alarm

Bijna al mijn vrienden zeiden voordat ik wegging: 'Oooh, jij gaat lekker naar het warme weer, bruin worden, etc. etc.' Niets is minder waar. Ik heb nog niet al te vaak de zon gezien. Erg jammer. Maandag was hier zelfs een ‘flood-alarm'. Hoog water was op komst.

Op mijn vrije dag was ik extra vroeg opgestaan, dit omdat mijn stagebegeleider zei dat hij in de ochtend zou komen. Met een slaperige kop liep ik een beetje over de camping te sjokken te wachten tot de desbetreffende man ook echt zou komen. Het werd later op de ochtend, maar nog geen stagebegeleider.

Bij de receptie wisten ze ook niet hoe laat hij zou komen. Wel zeiden ze me: 'Als je steef ziet, zeg dan even dat hij alle waardevolle spullen uit z'n tent moet halen. Er wordt hoog water verwacht'. Zo nuchter als Nederlanders zijn. Dat zou vast niet zo erg zijn. Wij gingen die avond gewoon met een groep BBQ'en.

Later in de middag kwam hij dan eindelijk! Hij had al even gesproken met Mathilde, daar maakte ik me helemaal geen zorgen over. Zij is echt zo lief. Wij klikken echt heel goed in de receptie. Ik was meer bang voor wat hij zou zeggen over het feit dat ik alleen nog maar receptie zou doen.

Mathilde had alleen maar positieve dingen gezegd, ze waren heel blij met mij. Hij zei ook dat ik het super goed deed. En dat ik er goed uit zag. Alles was positief. Daarna hebben we nog een rondje over de camping gelopen. Langzaam viel er een blok van mn schouders. Ik voelde me zo goed!

Die avond stortte ik in. Met alleen maar mannen zat ik aan de eettafel, die het over jongens dingen hadden. Zie je het al voor je. Langzaam werd ik het pispaaltje, tot ik er genoeg van had. Ik liep weg. De tranen rolden over m'n wangen. Ik miste gewoon mijn vrienden, en hoe wij met elkaar omgaan. Knuffels en kroels.

De dag erna zat ik nog steeds niet lekker in mijn vel. Toen Jeremie langs kwam en hij me een knuffel gaf schoot ik vol. Het tranenbal was geopend. Dikke tranen rolde over mijn wangen. Waarna mijn stagebegeleidster op de camping naar me toekwam en vroeg wat er aan de hand was. Gewoon het geknuffel en mijn vrienden die ik mis!

Het weer alarm viel uiteindelijk ook nog mee. Alle dieren waren uit de dierentuin gehaald, verplaatst naar de schuur, de tv kamer, het T-gebied. Overal waren dieren. Erg apart als je opeens het golfkarretje niet meer in de garage kan parkeren omdat er dan een lama naar je kijkt. Heel eng!

Die zelfde dag had ik ook beoordeling van Nathalie, mijn stagebegeleidster hier. Ze was heel positief. Ze heeft me overal het hoogste cijfer gegeven. Behalve op onafhankelijkheid. Ik moet niet zo verlegen zijn in het frans. Ze vinden dat ik het goed spreek.

Vandaag ga ik er op uit met James. Samen gaan we met de bus richting een ander stadje. Eens even kijken of daar nog wat te verhapstukken valt. Even van de camping. Hij heeft het ook wel nodig. Hoor niet echt positieve verhalen over hem op de camping. Dus ik ga hem maar even oppeppen!

Nu moet ik rennen, anders mis ik de bus!

Reacties

Reacties

Kelly

Heeee lief vriendinnetje, veel plezier zometeen in de Franse stadjes! Ik ben trots op je dat je van die positieve beoordelingen heb gehad, ik had ook niet anders verwacht natuurlijk hehe! Gelukkig heb je daar vrienden die jou soms kunnen oppeppen, en je vriendinnetjes thuis wachten geduldig op het moment dat we je weer een knuffel kunnen geven ;). Tot snel-spreeks!!! xxxx

Jordy

Hee Lautje! Ontzettend leuk al die verhalen, we zijn allemaal ontzettend trots op je dat je zulke goede beoordelingen hebt gekregen ( al hadden we niet anders verwacht:P). Haha werden die dieren zomaar over de camping verspreid, straks wordt je wakker met een aap naat je, dan kijk je toch even raar op XD Ik verheug me alweer op je volgende verhaal! Veel plezier! Xx

Hannah

Dag lief meisje. Tranendallen horen erbij.. Hier is het ook niet altijd even gezellig. Een grote groep zorgt ook voor veel ergernissen.. But we can do it! Voor dat je het weet zitten we weer op school te kletsen en lekker te shoppen in de stad! Kusjes voor jou!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!